#333333

- Sovmorgon xD

Gud vad skönt det var att sova hemma i min säng, den har man verkligen saknat.
Sov till halv 1, blev väckt av typ 10 signaler från hemtelefonen och ett sms, så då kunde jag inte somna om. Men de var så gött att sova. Idag har man inte mycket planerat, men fan vad gött det är att bara vara hemma.
Alla är vi olika, vissa måste göra något jämnt och andra kan ta de lugnt i massa dagar och bara strosa runt hemma och inte göra ett piss. Men visst de är lite segt, men jag orkar inte göra något just nu.

Jag säger bara, köp aldrig en dammsugare på Ullared. Den låter så mycket så man står  nästan inte ut. Så de är därför jag aldrig dammsuger här :P haha. Nä men de är nog mer lathet än annat ;)
Jaha blir väl mat och lite annat skoj tror jag.

Ha de gött , ska göra nåt annat nu. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback