#333333

- Sverige ..

Idag är det Sveriges Nationaldag!  060607
Vädret har vart på topp, ca 25 grader.
Vid 10 i 4 ungefär så åkte jag till Aprikosgatan, för att gå en promenad med Rebecca och hennes bröder.
Men promenaden blev inte så lång, för de var så varmt. Vi drog upp till Julia för att se hennes nya hårfärg och narturligt vis för att träffa henne ;) Vi gick ner till fiskebäcksskolan för att vi skulle leka lite där, eller barnen iaf. Det blev mycket ståhej och pustande för värmen. Men vid halv 6 så började vi dra oss hemåt igen. Jag skulle ta bussen men den gick bara 1 gång i timmen för det är ju röd dag idag. Så var det en äldre kvinna som kom dit och hon trodde den gick 18:04 men så gick den inte fören 18:50 så hon skulle sitta där i 50 min tills bussen kom. Men duktiga jag gick hem. Fick i mig lite mat och jag å mamma drog och hämta tvätten i Kortedala.

Nu på kvällen har man väl inte gjort så mycket mer än kollat på Sverige - Island 5-0!!! och fått/gett massage från mamma. xD Så det har vart soft.
Nu ska jag faktiskt sova, har ju en skoldag till halv 11 soft eller hur ;) Sen vid 14 ska jag börja dra mig till Ytterby för att träna för första gången på 1 månad och 10 dagar typ, fatta vad jobbigt det kommer att bli! och i denna värme, hjäälp, men måste komma igång igen så det är bara till att bita ihop.
Godnatt och ha en underbar resterande vecka, så skriver jag väl imorgon! Kramen     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback