#333333

- tuba.nu

Ursäkta mig men vad har hänt med tuba?
Nån hacker har kommit in och tatt över skiten, blev så förvånad när jag såg de, så skrev till sandra och fråga ifall det var samma hos henne, och aa de har tatt över tuba. :P
Men imorgon kanske de blir lite stan och kolla lite rea, om inget annat händer så är jag väl så tråkig och stannar hemma och myser framför tv.n :D eller om nån vill hitta på något så ring så får vi se vad jag vill ;)

Föresten så längtar jag så mycket tills bowlingen börjar, vill bara testa mitt nya klot i hallen xD så kanske köper träningskortet nu i juli så kommer jag nog tjäna på de oavsett vad xD
Tack farfar för du är så underbar, ska ringa dig strax och tacka för pengarna, de var inte lite vi fick och jag älskar dig verkligen stort, har en stoooooor plats i mitt hjärta.
Men nu ska jag sova typ, ha det bra pusshej

Kommentarer
Postat av: Team Lanetalk

Hej,

Tuba.nu är numera känt som Lanetalk.com

http://www.lanetalk.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback