#333333

- varma dagar

Igår åkte jag ju in till liseberg, träffa alla andra.
Jag, Sandra och kusinerna gick in och skaffa oss åkband, sen så tog det ett tag innan vi bestämde oss för vad vi skulle åka, men kom tillslut fram att vi skulle åka Juke box.
De va så mycket folk så vi åkte faktiskt bara några åkattraktioner. Vi åkte hem vid kvart över 7, kom hem till nettan vid 8, sen gick sandra och sanna ut igen för att handla lite mackor.
Tog oss lite kvällsmat, sen lite gott efteråt och sedan somna en efter en, jag och sandra kollade på big brother 2002. Gud va det var skoj när Peter var värsta full och pissa på golvet och sen i sin egen väska *fräscht*
Blev väl lite sent, halv 2 eller nåt. Jag vaknade sedan vid 4 för att deras telefon ringde och de var nettan som ringde fick vi reda på imorse eller aa halv 1 eller nåt ;)

Aja nu ska jag mamma och eddan till taata och grilla lite sen ska jag GÅÅ hem från eriksberg, duktigt va ;)
SÅ ni får ha de så kanske jag skriver lite mer senare, kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback