#333333

- Wonderful day. xD

Idag vakna man vid 12 eller nåt, mamma och eddan kom hem vid halv 1 och började med "brunch" haha. Potatis, små panbiffs och brunsås. Det var en fin frukost, men jag handla gick ju och handla ägg, vetemjöl och ketchup.
Vid halv 6 gick jag ut och gick, vilket var störtskönt. Sen efter att jag hade gått en stund alltså vid ca kvart över 7 så kunde Rebecca komma ut. xD Vi gick först till "rimi",  ICA nära. Köpte glass och Loka Päron och korken köpte nån choklad. Efter mycket klagomål att fötterna gjorde ont satte vi oss och gunga på fiskebäcksskolans gungor, skoj man kan ha. Fick lite niciga bilder eller vad säger du, haha.
Sen efter några timmar gick vi på ett utedass, och fy f*n vad det luktade, haha men man överlevde med nöd och näppe. Vi gick senare till Pizzerian och köpte pizza, sen gick vi och satte oss vid havet. NI fattaar inte vad skoj och skönt det var, hade störtroligt.
Sen träffa vi på någon Jonathan där, tyvärr inte den hon ville men nästan. xD Så vi har haft en störtskön dag, tack gumman för du går promenad med mig, ;) Det går vi ner på, jag lovar.
Aja lite bilder  kanske kommer in senare, bloggen är lite seg just nu.
Men ha det så bra ;) kramen

Kommentarer
Postat av: korken

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBART KUL VI HADE! OCH KLART JAG GÅR UT MED DIG och går,vi har alltid såååååå kul:)

2007-06-13 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback