#333333

midsommar

Först måste jag bara säga en grej, SÄNG, SÄNG, SÄNG ÅÅÅ VAD JAG LÄNGTAT EFTER MIN STORA SÄNG. xD
Så, nu är jag ju hemma efter en hel vecka från både borås och härryda. Men aja de har iaf vart en rolig vecka. Med både bad och lite sol, men fan de regnade ju hela dagen på midsommar, så mobbat.
Tänk alla dem som hade köpt hästens säng, fick tillbaka pengarna och behålla sängen för att de regna på midsommar, göödie för dem som köpte sängen.
Aja har egentligen inte mycket att skriva utom "borta bra , men hemma bäst" de stämmer bra det. xD
Förästen köper nog bowlingkortet för under hela juli så är gym skiten stängt. SÅ då blir de träning med de skit sköna klotet, iaf i den hallen. Höhöhö.
Aja ska la hitta på något annat skoj, kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback