#333333

Åå harregud ..

Hahaha steppen gick åt skogen, alla andra va sveen bra, jag o sandra bara ööö hur lyckas vi.
Bara stod där o skratta, försökte lite då å då liksom .
Början var katastrof för min del, bara ö vifta med armarna när man inte skulle göra de. åå skit alltså.
sen sa sandra, som gav upp helt. haha ska vi gå ut liksom?
jag bara: aa vi gör de, så sprang vi liksom ut. haha , så mobbade va!

haha när vi kom på tåget till nisse C så skulle vi visa våra kort för han kontrolleran.
så hade jag lagt ner de i fickan, så sa jag: ööööh!
kontrolanten: öööööh hahahah !
sen gick han o sa sådär: ööööh!
flipp man fick . haha men aja.
Imorgon blir de iaf gym, något som vi kan brudar ;)

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback