#333333

goodiie.

Nyponsoppa är as gott , hjälp kan dricka jätte mycket av de ju. Gottgott
idag har man vart i skolan , kulkul , sen åkte man till torget träffa min kork :D var lite *host* onyttig *host* på grund av henne ;) fast  jag kunde ju faktiskt valt att äta två bananer men det lät inte lika gott . hihi

jag åkte till hallen, trevligt trevligt. träna och satte upp mig den 14 april eller nåt på garderobs listan med Helen, den tidiga tiden. Nicce, hjälper klubben, vilket är bra.
Sen har man väl inte gjort så mycket mer än käkat mat och försökt att gå lite extra för har en stegräknare på mig ;) från skolan . Just nu har jag gått 12529 sen i tisdags kl 14.20 :) det är ju rätt bra tycker jag ;)
Men mer ska det bli, ska slå Reetas 16000 som hon fick ihop ;P
Ha de göötttii , sheet imorgon får man se ifall man överlever. en i min klass ska ta dit ungfär 10 rullstolar, så ska man få testa vissa grejjor, kommer ju slå ihjäl mig :P haha . Men får se på de. Ha de gött hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback