#333333

Grattis :)

Idag fyller mor min 47 år, tänk när man blir så gammal, hjälp. Vill faktiskt inte bli äldre ;)
Idag hade vi BoF alltså Boende och fridid. Vi gjorde nån gratäng med rotfrukter och sen rensade jag kyckligklubbor, usch de va äckligt :P Kycklingen var mycket god, men inte gratängen med rotfrukter :P Krääsen som få.
Jag gjorde också bröd , vilket blev as gott :) Klaart johanna som gjorde de.
Sen till lite efterätt blev de goa små kakor som jag gjorde ;) Mikaela läste receptet, jag mätte upp ingredienserna och tillsatte de i en skål . :) de blev såklart också goda, fick lite te till det , yuummiie :D
Vilket väder vi har här i Göteborg, kommer vi nånsin få sol och riktig vår?
Föresten, vi fick låna en stegräknare, just nu har jag gått 6121 steg ;P jag började kl 14.20 ungefär. Ska ha den tills på fredag, så aa. :) så ska lärarn göra en tävling av detta, så får se vilken klass som vinner ;)

När jag kom hem , började jag dammsuga, sen diskade jag de som var. Sen gjorde jag en kladdkaka där jag lyckades göra så det stod 47 år med farinsocker. Daaaamn vad god den var, lovar och svär till tusen ! MUMS :D
Så nu sitter jag här, och softar. Men ha de. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback