#333333

"I just called to say i love you"

Den låten är grymt bra , texten bara man njuter av. Om man är på dåligt humör eller nåt kan man lyssna på sköööna Stevie Wonder. Bara älskar denna låt.
Soundet och den lunga rösten , aaaah. Njuter av att höra på den :)


För alla er som ska passa en tid imorgon får INTE glömma att ställa om klockan , fast iofs det får ingen göra. Då kan de bli svårt att komma i tid till de ni ska komma i tid för ;)

haha idag e.m så ringde en kvinna som lät rätt ung i 25 års åldern .
jag: hej de är johanna
hon: vem sa du att du var?
jag: Johanna Persson
Hon: heter din mamma Riitta?
Jag: Jaaa!
Hon: hon har inte en bror som heter Håkan?
Jag: nej , inte vad jag vet iaf!
hon: okej, sa hon lite tveksamt, men då hör jag av mig nån annan dag.
jag: gör så .

vad va de för kvinna och varför fråga jag inte vad hon ville?
så dumt, men jag blev bara så paff. :P haha
Men aja väntar på ett samtal, och jag måste säga en jätte bra tjej på 11 år. Bianca Ryan , fatta vilken röst. vänta ska lägga in en länk så ni kan lyssna. :P  http://www.youtube.com/watch?v=bkjzZSR0WeQ ..
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback