#333333

I loose all the time

Exakt, varför kan aldrig jag ha med mig turen ?
spelade poker, med helen, mamma, eddy. Losade ett spel mot helen, jag hade bästa korten tills hon fick en 7:a på sista kortet, hon satte all in och jag syna med pengar kvar då.
sån ren otur bara, hon fick en sjuk dum 7a på turn eller va de heter :P
sen när jag var mot eddy i sista typ. gick jag all in på dam , knekt.
han hade 10 ess. floppen var dam, kung dam. 4de kortet: var knekt. och turn ? :P var typ en 2. eller nåt.
så jag bara yess hade liksom kåk, men vad tror ni eddy sitter på? jo en stege högsta korten. flipp! gillar inte att losa mot han. höhö ..

men nu ska jag sova, uppdateringar på datorn har gjorts.
ha de bra. o förästen, jag himlans nöjd med mitt rum :D ska bara fixa röda gardiner o lite balla tavlor. :) så då blir de snyggt.
2 dagar kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback