#333333

Let´s Dance ..

Ja vem vinner och vem försvinner ?
Jag vill helst att Tobbe Trollkarl ska vinna , han har sån glöd, skrattar om man gör fel ;P
Så ballt , men brottarn är också bra. Men inte riktigt min stil, höhö.

Nu har man ju påsklov också :D imorgon blir de gym tidigt , sooft.
Sen åker jag och sandra, vet inte ifall sandra ska med också. Men vi drar iaf till hallen?
Om jag fattat rätt. :)
Sen vette sjutton va jag ska göra, men de löser sig alltid :D

Fan ja lovar, kommer vara sjuk på lovet . har haft ont i halsen lite då och då, hostat, och nu när jag nyser börjar näsan rinna . fast iofs de kan ju vara vårgrejor som brukar komma nu, så det är ju varmt och sånt. kanske därför ;)

Min brorsa är sjukt konstig, höhöhö . En spillevink som är både , rolig, jobbig och haha vad ska man säga , men han är min bror , och de är jag glad över :)
Ha de bra, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback