#333333

Match idag .

Idag vann vi matchen mot frölunda 11 - 8 som jag och uffe gjorde en serie oavgjort ;)
Jag själv åkte ut på första serien 161, och förlora vårat bord med 1 förbaskad pinne =@
gick in igen, hitta inte spelet men 136 gjorde jag. Strika o spärra när de behövdes så den blev oavgjord ;)
4de serien gjorde jag nog 153 iaf , men hade väldigt svårt med spelet där också. Meen vi vann iaf den också och marginalerna var på våran sida denna helg :D

vilket underbart väder, de gav kalla kårar i morse, men harregud va gött de va nu vid 2-3 tiden :D Jätte fint nu med, och för ovanlighetens skull så är morsan och eddy ute och spelar golf. daah! :P

Sista dagen för mig i mitt liv som 17. För imorgon vetti då är jag arton . :) nice värre.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback