#333333

Ren skit faktikskt ..

Igår så hände en stor incident , med både sandras tå och om mitt skol respektive fritidskort tappat.!
Man får bara inte vara så klantig , ska spärra de , så får jag nya kort.
Idag ringde jag till Orusttrafiken och sa att ja tappat bort de på buss GRÖN , men de hade inte fått in något. :( så gav ut mitt namn och telefonnummer.
Men oavsett vad så ska jag spärra de, hur de nu går till . för glömmer alltid mitt lösenord, så tar de ju 4 dagar innan jag får de . :( faaan , bara problem!! och massor av pengar går till biljett i onödan ! .
40 kr till bara ett papper för att kunna åka så man måste betala om kontrollanten kommer ..
Jaja 

efter skolan så stack jag till backa plan, träffa Sandra . och vi gick till MQ för att hitta en vit skjorta. Men de hade inte den , men hitta en annan snygg faktikst. En vit, med ränder på i ljusa färger. Skulle passat perfekt till min väst . Så får se ifall de blir den eller bara leta vidare, frölunda torg är ju så fattigt!
 Imorgon åker jag o sandra till gymmet efter skolan :D träna gym , sen får jag själv se ifall jag tränar bowling på fredag eller ifall de blir gym då med. eller ifall jag följer med på lördag och söndag när de ska träna spinn . =)

Men ha de gööttans . btw värsta sköna vädret ;) man bara njuter , går i sommarkläder typ. 
Pusshej 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback