#333333

Sheeet !

Jag kan knappast gå i vissa tillfällen, mamma bara: nu har du märkt att du har muskler även längre ner! (vid magen)
Det trodde jag inte så :P hahaha, jag går som en gammal kärring o klagar över att jag har ont.

De var nog för jag, sandra ggr 2 var å gymma igår. Duktiga brudar vettni ;)
Imorgon (torsdag) ska jag ha heldag i idrott , o sen kl 17 ska jag o sandra till kungälv o ha step 1 :D Då kommer jag fan va helt mörbultad på fredagen då vi ska iväg och gymma ! haha :D NICE alltså .

Vi var på en teater i tisdags också, den va en teater om "hur världen är nu" ungefär.
Den var väldigt rå, de slogs , svor o hade sig. Men den skulle ju uttala sig så. Den var riktigt bra faktiskt.
Fattar inte varför ni ska applådera till sånt, fattar ni inte att de är så denna värld kommer att bli om ni fortsätter som ni gör! . Hemskt faktiskt, så fatta de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback