#333333

Shopping , shopping.

Såhär ligger de till, Johanna Persson har köpt sin allra första väska. Höhö .
Jag hade ju lovat massor att jag skulle köpa mig en fin väska, och jag lyckades hålla detta löfte.
Tyvärr hitta jag inget på JC där jag hade 500:;- i presentkort.

hihi han som jag handla en skjorta av , han va världsball.
Han: jasså de blir en blus för din del.
Jag: jaa
han: ska du ha den till en kavaj eller nåt?                                                                               
jag: en väst, tänkte jag .
han: okej , hur ser den ut ;P
jag: ööhm , har faktiskt med mig den. :P höhö
han: nejmen gud va smart, många som gör så för att testa ifall den passar till.
jag: eller hur :D så visa jag den för han ville se hur den såg ut. :P
han: gud va snygg, en sån mönstrad va väldigt snyggt på den västen :D
jag: tack , aa därför jag köpte den .
en annan försäljare kom också fram, och tyckte att den va väldigt snygg.
hon:  jätte fin , vart har du köpt den?
 jag: på flash :D
hon: okeej :D
Ha en bra dag , och så gick jag. :)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback