#333333

Spelet ?

De va nog inte mitt fel , idag när jag träna kändes inget bra. Fick inga goooa slag, men de kanske beror på att de var super sixxx oljat, jätte snabbt.
Igår lyckades jag få in bilderna jag hade tatt :D de var bara ööö hundra st? hihi , älskar ta foto . =)
Hade gått 19 km från o med tisdags, imorse så skulle jag och sandra en assistent dra till coop eller va de nu är för mataffär i eriksberg :P och vi kom dit kvart i 9. så vi fick stå där en 20 min och fryysa . sveeen kallt, men aaja, vi överlevde jue.

Nu ska jag ta de lugnt till tusen :) en tidig upp stigning imorgon määä, uuuukkiie :P uee orka liksom .
Puss

  Vi två = oslagbara ;) :)


Kommentarer
Postat av: becca

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRYMMA KORT!!!

2007-03-12 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback