#333333

Tur i oturen ..

Idag har man lyckats träffa en kontrollant vid helt fel tillfälle .
Men den oturen jag haft, kan man bara inte ha. Men Johanna har lyckats!
Tisdags kväll, jag la ifrån mig mitt skol o fritidskort, sen idag lördag så
åkte vi till ytterby ,  när vi sedan åkte hem . Stötte vi på en kontrollant, och
ni tror inte att jag åker fast för att jag stämplat för lite kuponger?
Jopp, så nu har jag en check på 800kr som ska betalas, men ska först överklaga,
sen får vi se hur de blir.

Västtrafik in my ass ! , inte konstigt att vissa kontrollanter blir nerslagna.
Deras sätt att prata med folk, är ju helt absurt!
Förästen, 5 kuponger till Kungälv/Ytterby det är helt sjukt? bara för de ligger 20 min från
Göteborg typ. HELT FUCKING SJUKT, så såg jag i tidningen att de skulle höjja vissa kostnader
på kort och sånt.

Men aja ska sova nu , pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback