#333333

Våren ..

Yeeeii värsta glad att våren är här, håll nu detta så får man sköna , soliga vårdagar :)
Älskar det, fast sommarn är la äna bäst ;)
Idag fixade en i min klass ca 10 rullisar till idrotten, de gjorde en hinderbana typ. Första gången man skulle tippa på stödhjulen gick de inte för mig, mitt stödhjul var allt för långt ner så kom inte upp på en såndär minikant . :P Kände mig jätte dum, men sen fick jag en annan stol, och då gick de betydligt mycket bättre ;)
I slutet körde vi rullstolsinnebandy, de var väldigt roligt . fast as jobbigt, klämde nog fingrarna 100 ggr när man skulle hålla både klubban och ta fart, åkte in i väggen med när jag inte hann att få ner farten ;) men de gjorde inte ont. Förlåt Harrisen , klämde dina fingrar jue . haha . inte meningen.

jeje har ätit och föresten gått 22600 steg sammanlagt ;) ca 9000 steg bara idag :D duktigt va?
18 dagar kvar , glöm inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback