#333333

- ...

Idag vart det svårt att gå upp, men det gick efter mycket om och men! Som vanligt. 10 min innan bussen går, går man upp, smart va? (not)
Hade Stina idag, först prata vi lite, sen gjorde vi lite arbete om sex och samlevnad och klart att johanna gör ett bra arbete, de börja med de i fredags och jag hann ikapp idag och gjorde ett papper med kärleks dikter. :) Riktigt nöjd, men den skolan är seg. Så inte konstigt att jag ligger typ först.
Vi fick sluta efter lunch rasten, för vi skulle göra ett litet uppdrag innan vi åkter till Danmark imorgon.
Skulle ta reda på lite priser i en mataffär, så åkte till ICA på smycketorget, gick snabbt och lätt tror jag.
Så nu sitter jag här framför burken, och har kollat på 2 filmer. Bilar och Happy Feet, båda var faktiskt jätte bra.

Måste ju säga GRATTIS till en tjej som verkligen blir stor idag, hela 8 år och denna underbara tjej heter Sanna. Grattis.
Nu ska jag gå ut och ta en promenad, som jag inte får träna än. Min hals blir aldrig bra. Men det är kanske pga pollen, för nu flyger massor av pollen i luften, i alla fall mer än innan.
Sen har man ingen ork, men bara man kommer igång så ska de nog rulla på, men först gäller det att bli frisk som en nötkärna. :P Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback