#333333

- ...

Mamma blev mycket glad för de 20 fina röda rosorna, och chokladen.
Först trodde hon att jag hade fått dem, sen sa jag att de var hennes, så gick hon fram till både mig o Niklas, fick en varsin kram xD
*pust* jag orkar verkligen inte med skolan imorgon, men ska inte skippa den. För då träffar jag inte min rebecca, så det är ju ett måste enligt mig. Har inte träffat henne på massa veckor.
Gud vad gött, om ca 2 veckor ska jag klippa mig, alltså 4 dagar innan vi slutar skolan. Så gött de ska bli att skippa den skolan strax, längtar verkligen. Vill inte vara där i 2 år till, så segt. Jag kan liksom vara hemma en vecka utan att ligga efter i nått.

Idag fick jag världens godaste jordgubbar med grädde och vanlijglass, de var så gott. Stora och mumsiga xD
Men aja, kanske läggdags snart. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback