#333333

- 6:te dagen .

Idag vakna man av att Ida väckte mig och jag fick en stor kram, så go är du.
Eller jag var nog vaken, men orkade inte hoppa upp ur hennes goa säng så jag låg och slumra i många sköna minutrar, sova är ju så skönt. :)
Sen vid halv 9 kom Helena in i rummet och väckte mig, då gick jag upp och gjorde mig iordning xD
Blev färdig rätt snabbt så jag och Emma tog bussen ca 9 till stan för att kolla på en digitalkamera med hennes pappa, hade sagt halv 10 så vi åkte lite tidigare.
Träffa dem i stan och vi gick in till Antilla en stor affär med massor av affärer i sig. Förstår ni då?
Hitta två st kameror men kunde inte bestämma så hon går väl och köper en av dem snarast kan jag tro.
Fick en stor kram av Emma också, så gick hon till skolan.
Vi gick vidare först till en bank, sen till ett café och fick lite gott i oss.
När vi inte hade något att göra åkte vi till flygplatsen och checkade in våra väskor m,m. Fick i oss lite mat och sen gick vi till planet xD Vilket var försenat en 30 min.  Men det gjorde ju inget för oss för i Helsingfors så skulle man vänta i ca 2 timmar. Dööööööh tråkigt.
Sen kom planet och vi satte oss och de flög upp i luften, fy f*n vad starterna är goooa xD äger lätt. Sen när man är uppe i luften är de så tråkigt haha finns inget att göra. Men så är de :)
Så nu är jag hemma igen, jätte tråkigt att lämna er =( men jag kommer tillbaka, var så säker på det, hihi.
Nu ska jag ha tråkigt, ska packa upp min väska. Uuuukiiie!.
Förästen jag glömde mina gympaskor, hahaha. Lite klantigt men sån är ju jag. Så de ska posta dem över posten, visste faktiskt innerst inne att jag hade glömt något, men kom inte på vad de var, sen när jag var hemma såg mammas gympa skor så kom jag på de!. Smart eller hur.
Detta har vart en grymt skoj vecka och saknar er redan tjejer, <3<3
Ha de fint sålänge xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback