#333333

- aa looong day =)

Idag har man haft ont i rumpa och lår, de tar på kroppsdelarna när man går 1 mil!!
SÅ om ni någonsin ska göra de, gör de ALDRIG en dagen innan nåt annat skoj ni ska göra. =)
Idag efter våran sega dag i skolan åkte jag till hallen.
Vi började spela KM kl 17 och ja blev färdiga vid 20.00 ungfär.
Jag totalt bröt ihop nån minut, men efter de nerbrytandet kom jag upp igen och gjorde en missfri serie, 195 =) så johanna kan, ska bara få ut sina spärrar som inte riktigt vill ge med sig. :P Vilket är väl mitt fel, men jag ska verkligen bara spela spärr, fast nu är de ju nästan uppehåll så vet inte hur jag ska göra under sommarn.

Imorgon ska vi ha frilufs dag, ska GÅ i slottskogen. Kommer du dö ut snart :P haha Värsta träningsverken.
Men NU hörreni, nu ska jag sova.
Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback