#333333

- äger fett

IFK GÖTEBORG vann över GAIS xD så ägda är dem, nu kommer jag nog få några sura på msn.
Idag har man inte gjort så mycket mer än hjälpt mamma lite med att slänga skräp och sånt.

Idag har man också fått sina skor som jag glömde i Finland, men tror ni inte att hon skickar tillbaka fel laddare?
Jomen visst har hon gjort det. :P Så nu har jag tatt bild på laddaren så hon skickar rätt nästa gång :).
För vi måste ju skicka tillbaka den hon skickade. Haha, tänk vad krångligt det kan bli om man missar att ta med sig nåt.
 
Jahapp, imorgon kommer verkligen dagen vara seg, för Reeta kommer inte, sen ska Isabelle ner till kontorslagret, Haris o Mikaela ska ner på förmiddagen tror jag.
Ala är på praktik imorgon, sen kanske inte Merita kommer Markus är med på praktik. Då blir det bara jag, christoffer och kanske violette, i våran klass. Fan segt.
Sen förhoppningsvis i den andra klassen så är de Malin, Johan, Richard . daa damp! :P
Aja får väl se, man överlever alltid ;) kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback