#333333

- andra dagen

Nu är det torsdag och vi vaknade vid typ 10 .
Fick lite frukost och sen var de bara till att börja städa. Jag och Emma tog den lilla toan, jag skrubba i toan och hon gjorde nåt annat :P haha Det blev så sjukt kliniskt rent efter mycket *host* *pust* och äckligheter ;)
Sen fick vi lite god blåbärspaj och efter de lämna vi nåt skåp i deras förråd, sen traska vi till affären och köpte lite grejor :) Hihi.
När vi kom hem igen börja vi städa lite i emmas och idas rum som de ska få massor av gäster som också ska sova här under helgen. Hjälp vad varmt det kommer bli.
Sen gjorde Helena goda bullar, har blitt en del ätanden av dem, gottgott.

SÅ nu sitter vi här eller jag vid datorn och de andra gökarna sitter och spelar finns i sjön.
Vi väntar också på Mia, deras syster vilket ska nog komma relativt sent. :P
Aja nu ska jag väl sätta mig vid gökarna och spela kort, pusshej . !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback