#333333

- days are going fast ;)

Jag fick dagen att gå relativt snabbt idag ändå.
Åkte in till torget och kollade lite kläder, men jag hitta inget speciellt.
Ska ta och kolla in lite nya fräscha jeans nåndag, har ju presentkort på JC.
Sen senare kom mor och vi gick runt i lite affärer tills stängning.
Senare blev de revbensspjäll och kyckling med fransk limpa xD de var väldigt gott ska jag säga er, bästa jag käkat xD

Namn
Höst
Vår
Serier
Totalt
Persson Johanna
142,5
155,9
83
149,8

Som ni ser, har mitt snitt höjt sig, vilket jag är grymt glad över xD
Skadeglädje och är glad att självaste jag klarar att få så "bra" snitt när man legat på 140 tidigare.

Nu ska jag strax sova, ska kolla buss till imorgon. Åka och träna lite tidigare tror jag :)
Kramen *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback