#333333

- dunkelidunk

Hela mitt huvud känns som en STOR bomb, och att den bara vill smälla.
När Johanna är förkyld så är hon förkyld! Näsan rinner fast nässpray i näsan, iisch!
Hostar sjukt mycket och de kommer upp en del slem, vilket är sjukt jobbigt, men de får man stå ut med.

Åkte till Ruddalen imorse , men blev hemskickad för förkylning och hosta. Man ska ju inte springa när man är sjuk.
Gick och köpte mig Otrivin Nässpray för vuxna, och då träffade jag Claes en gammal granne till oss. =)
Sen åkte jag till ICA på smycketorget och köpte dasspapper, bindor o glass xD Sånna nödvändiga grejer xD

Så nu har jag bara vart hemma och snorat, legat i soffan o nanat lite, såklart lite tv också, men inga roliga program längre ju, tråkig tv.

Föresten, ni kan aldrig gissa hur många meddelanden jag har i min inkorg? ca 640 st, har raderat några. Men fatta, typ slått rekord i att skicka meddelanden. Bra eller dåligt, de vet jag inte, men röligt är de xD Brist på annat liksom.

Det var väldigt trevligt att prata med dig igen, de var ett tag sen. xD
Nej nu ska jag verkligen tat lugnt och försöka friskna till.
Kanske skall ta och sova lite :) Kramelikram allesammans.
Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback