#333333

- femte dagen

Idag fick man vakna tidigt för 11 personer skulle duscha och göra sig iordning till Emmas konfirmations avslutning xD Alla blev fina efter mycket om och men.
Vi satte oss i bilen till kyrkan, väldigt fullpackat må jag säga. När vi kom fram till kyrkan gick jag Ulla, och Ida till blomsteraffärn och köpte 10 st rosor, jätte fina xD
När vi kom tillbaka till kyrkan träffa vi de andra 7 och gick in till kyrkan för att få bra platser, men de flesta var upptagna, iaf de bästa!
Cermonin började och det var ju på finska allt jag fatta va typ när prästen sa jesu kristus, haha. Men det var väldigt fint ändå.
Vi åkte hem och fick i oss lite god mat, sen öppnade emma alla presenter, och gud vad fina halsband och så hon fick, blev kär i ett speciellt. xD
ps. var värsta paparatzin haha, har tatt ca 300 bilder denna veckan. xD vissa blev sjukt fina, vissa flum och konstiga, men de må man få vara ibland.
Nu ska jag dra snart, för imorgon bär det ju hem :( kommer lätt sakna er mina underbarlingar, we roul!... Kommer kanske över sommaren igen xD
Nääpp nu ska man ta och kolla så man har med sig allt, så ha de så göödie bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback