#333333

- Förtids fakta .

I torsdags fick jag reda på att jag fick ledigt onsdag och måndagen därpå för att åka till Uleåborg där mina underbarn till kusiner bor.
Hjälp jag ska åka flygplan, läbbigt med alla dessa luftgropar och lock i öronen, till råga på allt måste man mellan landa i Helsingfors först. Jag har nog aldrig gillat att åka flygplan, men ja vad ska man göra när de är det lättaste sättet att ta sig till andra ställen?

Hoppas jag får min Ipod innan dess, för den är väldigt bra att ha när man åker bort.
Musik gör allt lättare xD Ska också köpa ett nytt minne till min digitalkamera så man slipper radera alla underbara bilder man tar.
Men nej nu kom jag på en sak, om jag får tillbaka min ipod, så lär de ha tatt bort alla mina låtar. Till råga på allt har ju våran hårdisk(data) gått pajj. Måste bara köpa en ny hårdisk(data) så man kan få in alla sina låtar till ipoden, så jag hoppas allt har löst sig innan måndag i alla fall. Annars blir man lite sne, har faktiskt vart utan ipoden sen april nångång, ca 1 månad sen jag lämna in den.

Nä ska man ta och sova, så man kanske är piggare imorgon, vill så jätte gärna att min förkylning ska gå bort bara sådär.
Kramelikram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback