#333333

- frågan på livet

Ja livet är väl underbart, xD
Idag i skolan började vi att gå igenom vad adjektiv, substantiv och verb är. Fattar aldrig varför man alltid ska glömma just de. Kände mig jätte dålig i just det. Men svenska är svenska, man vet mer än man anar, hjärnan tar in mycket mer än man tror och det är ju bra, men ibland kan den bara läggas av känns det som.
Efter morgon rasten skulle vi börja skriva 3 st olika dikter.
En egen, en upprepare och en 5-radig. Jag har inte det tankesättet vilket kan behövas, men det funkar bara inte. Har iaf lyckats  skriva 2, sen har man tatt ner några dikter från nätet och gjort ett jätte fint collage på datorn, jag och dator , bra kombination. Johanna och datorkunskap = oändligt roligt xD
Om nån timme åker jag till Nettan o hennes familj för att fira Sanna som fyllt hela 8 år, tiden går så snabbt och kusinbarnen växer och blir stora, snart är det Sofia som ska fylla 10 och Linus 6 tror jag xD  Skoj att träffa allesammans :)

Ha de bra, så skriver jag kanske mer hemma hos Nettan, kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Föredrar du tubtop eller linne?
Tyck till i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback