#333333

- fredag

Ja idag är det den härliga fredagen, fredagen då det innebär 2 lediga dagar framför oss.
Idag kom man en halvtimme försenat, för "orkade" inte gå upp så man låg kvar till 20 över 7 bussen går halv 8 från torget. Gick upp och tog bussen till torget så jag var där kvart i 8. Väntade och väntade på buss 99 på torget då, men den kom aldrig, så tog buss 99 kl 8.00 då jag börjar skoldagen.
Sen har man vart i skolan, och vi ska få åka till Danmark innan sommarlovet ;D xD eller aa Fredrikshamn.

Men nu gör jag inte så mycket, funderar på ifall jag ska åka och träna eller inte.
Men de blir ju tydligen efter 16.00 för då börjar fritidskortet att gälla. :(

Haha nu lite i efterhand, så ändrades visst bloggen de fel / tilläggen jag ville ha.
Men en gång mer gör ju inget :D

Ha de så göödie. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback