#333333

- Fredrikshavn ;)

Idag blev det tidig uppgång för att åka till Stena line och ta stena line express. 07.30 gick vi på och fick en god frukost med 2 frallor, 1 muffins, sen ost, skinka, sallad, marmelad och philadelpihia som olika pålägg. Sen 1 burk med juice. Gott var de, var värsta paparatzin idag också. Kanske ska jag vara det på fredag också? xD
Fick köpa mina super duper goda chips som finns i danmark, gud så gott ;)

Vet ni vad johanna har vunnit?
Jo så här ligger det till.. Jag gick upp för ett par trappor satte i en tia i växelmaskinen och fick 10 st enkronor. Satte i 2 kr i en maskin som fanns nära, och jag drar i spaken, sen ser jag bara en massa röda siffror som bara rabblar upp en summa och summan var faktist hela 120 kr xD
Så gick iaf plus idag, så det var en mycket bra resa. hihi.

Nu ska jag ta och äta makaronis, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback