#333333

- haha

Förut satt jag i soffan, och kom att tänka på att jag kkommer bli en gammal tant, haha.
Visst man vet ju att man ska bli äldre, men gud jag kan inte tänka mig att bli gammal och behöver hjälp. Men jag ska bli en tant som inte behöver nån hjälp, men man vet ju aldrig vad som händer.

Idag blev med en väldigt kort dag. Slutade halv 11 xD
Sen åkte jag till trafikskolan och frågade efter när de skulle ha handledarlektion och det skulle inte vara fören 9 juli så det är nog borta.
Sen satte jag mig på en bänk och satt i den stekheta solen ett litet tag, det var störtskönt. Varmt och gott!
Jag åkte hem och fixade lite makaronis och falukorv.
Så nu har man bara suttigt här vid datorn och tvn å slappat!.
Soffpotatis liksom..

Men aja ha det bra, kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback