#333333

- helgen

Igår åkte jag och familjen till Nettan för att fira Sanna lite. De vart mys, fick lite tacos och mycket väl godkänd tårta xD Sen efter alla hade gått så började vi spela WII, och jag har faktiskt ont i mina skulderblad från boxningen dagen efter. Blev rätt sent också, jag och sandra låg och prata lite gamla tider och så :)
Jag blev väckt vid halv 11, sov gööra bra. Oavsett att vi hade en klocka som ringde tidigt, och linus o sanna skulle hämta monopol å de skulle smyga, vilket de inte lyckades med. De tappa hela spelet precis utanför dörren. men jag somna iaf om igen.
När jag kom upp blev de prat om att vi skulle åka till Liseberg, så efter frukosten åkte jag, sandra och kjell och fixade lite grejer. Sen åkte vi till liseberg, och ja det var en del köer, men vi åkte det vi ville mest, kållerado, balder, slänggungan, lilla nyckelpigan, uppskjutet och den nya karusellen uppswinget.
Uppswiget var grymt skoj, men lite läbbigt, men man överlevde ju xD

Sen åkte vi hem till Nettan igen och fick färska potatisar, eller heter de så? :P Sånna små iaf, potatis och johanna det är en väldigt bra kombination. Hihi gott som få.
Så nu sitter jag här och äter lite gott.
Datorn är så seg den kan bli, segare än innan och då hade vi mycket virus.
Aja orka skriva mer, har iaf haft det bra :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback