#333333

- Igår varborg ..

Ja igår vart det en trevlig dag
Jag åkte in till stan så jag var där vid tre, för att träffa Rebecca =)
Haha när jag stod och vänta på henne så sa en fullegubbe att ja hade fint hår och lalala att jag skulle sätta mig hos han , alltså på en stol. :P
Han ville tydligen färga sitt hår blondt men har aldrig vågat riktigt, haha. Värsta läbbig va han, så när rebecca kom sa jag snabbt som tusan. "aa men där kommer min kompis, så du får ha de så bra typ" :P så drog jag.
Vi gick till mc donalds och käka, sen luffa vi runt lite i stan.  När vi verkligen itne visste vad vi skulle göra av oss gick vi och satte oss på centralen vid de där goa grejorna som finns lite överallt där :P haha några slags stolar.
När vi satt där så gick de förbi aa mörka killar som faktiskt kolla in rebecca grymt mycket, haha och gud va jag skratta när de va en mörk kille som vinka värsta löjligt och ja harregud de va sköjj :D
Sen gick de förbi ett annat gäng, vilket de va en kille som glodde till tusen på mig, ja vad ska man säga? :P är man snygg eller vadå? , höhö. Nä skoja bara :)

Sen kom Josefin, henne vi vänta på centralen. Vi åkte till smyrnakyrkan och rebecca va tydligen stolt över att få dit mig och josefin ;P menmen.
Vi väntade tills sju, för att emelie och hennes bror skulle också komma dit.
Vi satt och prata lite, för att fördröja tiden, vilket gick otroligt långsamt :P
Klockan blev åtta och vi satt inne i lokalen för att vänta tills felicia skulle komma. Ja just de, i den bloggen innan så skrev jag ju att de va agnes, men förlåt mig, de va ju felicia som skulle sjunga :D Vilket hon gjorde bra , tyckte iaf jag. Efter detta trevliga uppträdande så ggick vi till nåt uppehållsrum och snacka o hade de trevligt.
senare på kvällen  blev de att vänta på centralen igen för att josefins buss inte gick fören 00.15 och jag själv ville inte lämna henne där ensam bland massor av fullisar. :P så vi beslöt oss för att vänta.
Sen fick jag skjuts av emelis pappa, tack för de :)
Aja detta blev långt nog.

Kommentarer
Postat av: din underbara rebecca

Jadu så sköj vi hade det!....
mörka killar kolla in mig? hahahahahahahahhaahahahahahhaahha då måste jag berätta en anna sak för dig när vi ses som oxå handla om en mörk kille..... din kille undra om han tänker på dig!:) han vi såg hahahaa
så kul man kan ha! skall vi inte åka till centralen nån gång bara för att göra om det? hahah såååå kul alltså bara driva med folket!
nått fel på att jag var stolt??? :) :) heheh
Ha det underbart!

2007-05-02 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback