#333333

-inget vettit ..

Ja igår var de träningsdags, åkte in med Sandra och började lite tidigare.
Det gick väl hyfsat, åkte hem, och sheet pomfret va trött ja var. :P
Slumra till lite då och då på 90 bussen, vilket jag aldrig brukar göra, men ja.
Till slut var jag hemma och mamma låg i soffan, jag sa till henne att flytta till sin säng och sova.
Vad tror ni johanna passar på och gör då? höhö , jovisst hon somnar igen, vaknar nångång vid 9 eller nåt, säger godnatt till eddy och tar av mig mina bralls och lägger mig och somnar IGEN. När jag somna första ggn var kl bara 19.00 ungefär :D
Vaknar tjugo i 9 dan efter och blir 1 timme försenad till idrotten. hihi
så sovit har man gjort, men inte har de gett m¨ån nytta, bara tröttare och tröttare ;)

Men idag har man inte gjort så mycket mer än att legat och degat framför tvn.
aja , hade primelima bra :D pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback