#333333

- Long day

Idag har skolan gått relativt snabbt, fick sluta rätt mycket innan och verkligen TACK för de.
För dagen har vart späckad!
Åkte till stan efter skolan och kollade i massa affärer, köpte en kjol som går ner till knäna, men man kan ju alltid vika upp den xD Efter man vart där i två timmar alldeles själv åkte man till frölunda torg.
Tog ut lite cash, gick till forex och växla till euro när jag väl hade gjort de kom jag på att jag behövde 500;- till för mitt minnes kort till digitalkameran.
Jag halv sprang till 751 för att åka till ElGiganten för att kolla ifall min ipod var klar, jag hade ju inte fått något sms när den var färdig, så den har säkert legat där i massor av veckor. :P Men aja fick en sprillans ny xD får se hur länge den håller då.
Sen gick jag in i affären och köpte mig ett minne på 1 Gig till digitalkameran, så förhoppningsvis kan man ha lite mer bilder, hihi :)
Snart ska jag börja packa! jag åker ju imorgon, hjääälp, resfeber eller nåt. haha vet inte vad jag ska göra, så blir man så sjukt vimsig. höhö.
Måste ju duscha också, så ja får ta och avsluta och sätta punkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback