#333333

- mellan ..

Mellan filmerna så har jag tagit en liten promenad, vilket var stört skönt men lite halft tråkigt. Som jag fick gå själv.
Sen fick man göra färdigt arbetet man skulle göra inför imorgon, tog ett tag men blev iaf färdig.
Imorgon blir det en tidig uppgång om inte min kära mor vill köra mig till Stena terminalen.
Bussen går isåfall 06.07, och kommer till järnvågen 06:30 jag ska vara på stena 06:45, uuukiiie va jobbigt tidigt att sätta sig på en buss. Men skolan bjuder ju så varför inte.

Harregud, jag har inte tränat sen 26/4-07 :( men när man är sjuk och aldrig blir riktigt frisk så blir det jobbigt att träna, så det har vart 1 månads lugnt, sen ska jag köra gärnet ;) ska ju få en mage man kan gå runt i bikini med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback