#333333

- so impressed

Idag vaknade man av att mamma diskade, halv 10 =) Sovmorgon idag med, weeeii.
Vi började rensa lite grejer i vardagsrum, fixade frukost, kolla på tv och vid 12 åkte vi till Nordtrafik för att göra lite extra jobb. =) Där satt vi i ungefär 3 timmar, 50;- /h är rätt ok för att bara sortera papper i nummerordning. xD
Vi åkte hem, gjorde lite gott käk, och åkte till morfar Taata för att ta blodtryck på mamma och delvis prata o vara lite sociala xD, sen åkte vi till Delsjön.

Vilken chock alltså, JOHANNA ELIN PERSSON orkade gå hela 1 mil, alltså runt hela Delsjön, rätt impad på mig själv, det var bara 2 riktiga mödar backar, Vilket tog väldigt mycket mjölksyra!
Men jag klara det ju, så det ska vi försöka göra nu varje söndag eller iaf på helgen. =)

Nu sitter jag här med lite te och en rostemacka vilket jag har ätit upp. :P
Men ja, ska nog kolla lite på Wallander och sen ta och sova.
Ha de primelima bra , kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback