#333333

- the day

Idag gick man upp ca kvart över åtta för att ta en bussen till rosenhill för att ha idrott.
Blev 20 min sen, för att 99 inte gick kvart i som jag trodde den gjorde :P Men tror gör man ju i kyrkan.
Efter att ha haft 2 lektioner med bara idrott så stack man hem, och gjorde en god liten rätt.
Makaronis med kyckling/curry sås xD blev faktiskt rätt lyckad.

Sen har man suttit framför tv:n och kollat på lite olika serier.
Föresten alla turkar som äger tobaksaffärer, varför kollar ni inte leg?
Jag köpte snus till min bror, visst jag är myndig men alla andra ungdomar? Kollar ni deras leg?
Inte konstigt att alla ungdomar får tag på snus, alkohol överallt.
Fattar inte varför, det är ändå en lag, och lagar ska man hålla.

Annars har dagen varit tråkig , men ska hoppa in i duschen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback