#333333

- The trip to Oulu

Hade ställt mobilen på 05:15, den ringde och jag gick upp UTAN PROBLEM!!
Det var nog mitt adrenalin som satt igång, haha.
Gick in och duscha, tog en macka med ost på och satte mig i soffan i 5 min.
Sen var vi tvugna att åka för att hämta morbror Esa och Maloo i Lindome.
Vi åkte till Landvetter, och jag blev nervösare och nervösare ;)
Checka in min väska och fick biljetter ;) Sade hejdå till mor.
Vi fick genomgå en sån kontroll :P, jag var helt pip fri, haha. Men hon ville se väskan för hon såg en metal spegel så ville hon kolla så de inte var nåt annat. Så var tvungen att packa upp hela min handväska :P haha.
Vi satte oss och fika, jag fick en donut med socker på, yummiie.
Aja, vid 8 typ gick vi till planet, fan alltså jag var så nervös, men flygresan gick bra till Helsinki :P Starten var fan läbbig men rätt skoj :P haha gick fort som fan ;)
Landa i helsingfors, efter 40 min så gick vi på de andra planet till Oulu och när vi var uppe i luften börja de regna :P lite läbbigt när vi skulle landa, men de gick la bra :)
men aja nu sitte rjag här hos emma och ida, as kul. :)
Ha de bra pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback