#333333

- tredje dagen

Nu sitter jag här efter en lång dag på stan.
Vakna vid 9 typ för att emma gick in och skulle hämta nåt, vid 10 fick vi frukost.
Senare duscha vi alla 4 och traska iväg till busshållsplatsen för att åka till Helenas salong och hämta henne ;)
Vi gick in till den lilla stan och kolla lite bh  och andra nödvändiga saker vi behövde ha. :)
Efter det gick vi och kääka på en mexicansk restaurang alla var trötta men väldigt hungriga, fic kvärldens hottaste chicken wings, hjälp vad starkt det var. Men gott!!
Sen gick vi till H&m och nån slags jätte stor affär liknande NK, och kolla bh till emma och strumpbyxor till mig och mia. Vi hitta allt vi ville ha och ja, de blev lite trötta människor, men vi överlevde jue xD
SÅ nu är vi hemma igen efter en dunderlång dag, så ska gå till mina underbarlingar till kusiner och umgås lite xD ha de primelima bra, puss!

Vrs Jenny, nu uppdatera jag för dagen, nästa kommer inte förens på kvällen den 18/5 !!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback