#333333

- uuukiie .. =(

Gud vad jobbigt det är att vara förkyld, inte nog med förkylning. Man hostar sjukt mycket!!
Vilket låter lite äckligt, hemskt jobbigt att jag ska drabbas.

Idag var man i skolan, trots denna jobbiga förkylning!
Men hade utveckligssamtal, vilket gick på räls.
Lärarn sa att jag jobba bra, och inte ligger efter med nåt. Ibland vet hon inte vad hon ska göra av mig, så ibland får man sätta sig vid datorn och kolla mail xD Soft, så det var bara gott snack.

Imorgon ska jag öööh spela fotboll, vilket jag tror jag inte orkar! Men åker iaf dit, vi har ju massor av reserver så de ska väl inte vara nåt snack om saken!.
Kl 18.00 så ja, då ska man spela Rasta Open i Stigs Center, så fel ställe att bli sjuk på faktiskt.
MEN ska försöka äga =) med Elén.

Nepp nu ska jag slänga iväg ett mail till rektorn, och be om ledighet xD Skoj , sen sova, gött som få!  xD :D
Godnatt hörreni, kram på er XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback