#333333

- YouTube.com

YouTube är faktiskt rätt bra, man får fram låtar eller ja musikvideos på artister man söker på :)
Idag är jag betydligt mycket piggare, fick sova länge alltså till halv 1. :) Utvilad till tusen är jag.
Förkylningen är borta, men nu ska bara halsen repa sig, sen är jag helt frisk. :)

Ååh jag är fan kär i Stevie Wonder, TACK så mycket för du gjort den mest underbara låten "I just call to say i love you"!!! Den är så underbar, får sånna rysningar xD SÅ BÄST.

Ni fattar inte hur gött det är att vara själv, inget tjöt om att gå och lägga sig.
Inget tjöt alls, utan får bara vara själv och BESTÄMMA xD

Nepp nu ska jag ta en pigelin och lite cola, o softa till go musik.
Kramelikram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback