#333333

- home sweet home :D 2/11-07

Helena gick in i rummet och väckte mig kl 5.00!!, fick i mig lite frulle och vi tog taxin ca halv 6 till flygplatsen.
Checka in och fick mina biljetter, ca halv 7 gick jag igenom den där säkerhets kontrollen. Fick stanna och plocka upp min väska, för de trodde jag hade nåt i den tydligen som inte var okej, men sen är man ju helt oskyldig :D.
Satte mig i planet och den var inte fullsatt, när jag kom till Helsingfors så hade man inte så mycket att göra, köpte tuggummi - sen satt man ju och väntade o väntade, tillslut fick man gå på de planet också :).
Kom till Stockholm , gjorde följa john - följde efter alla andra som visste vart man skulle och hämtade min väska. Sen gick jag igenom tullen, förbi terminal 5 och gick och gick sen kom jag fram till terminal 4 för att checka in väskan igen. Gick igenom säkerhetskontrollen utan problem denna gången, gick och satte mig och väntade till de stog "go to gate". Satte mig i det sista planet idag och det var helt skönt att veta att de var sista planet för idag :D Men sitter på ett nytt plan redan imorgon bitti, då jag , mamma och niklas ska åka till Spanien :) Det kommer bli dö roligt.
Men annars har denna veckan gått segt i början men den gick jätte snabbt de sista dagarna. Tack så mycket tjejer, älskar er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

nej fan va grymt hoppas du får de varmt och skönt;) e de du och din mamma som ska åka?;)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback