#333333

- last day, 1/11-07

Idag var sista dagen här i Oulu, och den spenderades i emmas skola och på stan :)
Fick sitta och lyssna mest :) men på deras hemkunskap fick jag och sofia göra någon italiensk gryta med korv , krossade tomater , blandat med pasta. Emma och Henkku gjorde choklad plättar med nogaut mosé :P fast jag fick bara grädde :). Jätte gott blev det och alla var snälla. De roligaste var nog att höra alla finska prata svenska, som att de är en svensk skola. :P
Men senare gick jag och emma till stan för att kolla lite , emma hitta en tröja och ett fint linne.
Nu saknar jag min familj och det ska bli så gudomligt skönt att komma bort en vecka till ett varmare ställe :D:D Spanien here we come , på lördag morgon åker planet. :).
NU imorgon ska jag och Helena upp kl 5 för att sedan åka taxi till flygplatsen halv 6. Flyget går ca 7 så då har jag tid att checka in och softa, hoppas verkligen de går bra, gillar inte att de är så många mellan landningar. 
Men de är sånt man får ta.
Jag ska nog ta och sova, inte roligt att gå upp kl 5 , iiiiisch. Se ya tomoroow in GÖTEBORG morsan :D:D:D:D:DD:D:D Längtar . PUSS allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback