#333333

11/11-07

Igår när planet skulle landa så var de ju väldigt mörkt ute, så tänkte man att de här går ju bra. Man trodde att den hade en bit till marken men nej, den landa hel klantigt. Kändes inte som att den landa med bak hjulen först utan den landa med alla 3 hjul samtidigt, inte så värstans smidigt faktiskt. Alla hoppa till men de gick bra ändå. :)
När man hade fått sin väska så gick vi ut, och vem är de som sitter och väntar på en kompis :P Jo sandra w, blev riktigt förvånad :P. Men de var trevlans att träffas igen, har inte sett henne på ca 2 veckor eller så.
Idag sov man inte värstans länge, men jag överlevde :)
Åkte till Eriksberg för att kolla på eriksberg masters , sandra eriksson spelade faktiskt rätt bra bowling :D.
Efter de så fick man skjuts hem av eva och björn, sen har man inte gjort så mycket mer än att sitta vid datorn och kolla runt lite :) Har börjat lite smått att ladda upp lite bilder från resan på
http://pyyret89.bilddagboken.se , så det är bara att gå in och kolla :)
Imorgon så blir de BR Leksaker, praktik i 3 hela veckor. Skulle vara bättre om jag skulle fått gå dit nån vecka innan och bestämma lite , men som man åkte på semester så får de bli att bara komma dit :)
Nu ska jag se ifall jag hittar något att göra, så ha de bra . kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de är sant i de du säger;)
Ja de va jätte roligt och träffa dig också;) Du hade allt fått lite färg;)
Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback