#333333

12/11-07

Imorse så kom inte bussen i tid, som vanligt när man har lite halvt bråttom.
Kom till Br leksaker vid 09.02 men de var tydligen rätt tajmat ändå :)
Gick igenom en lista, och sedan fick man börja med att sätta ut julkatalogen ute i affären, och i ställen vid ingångarna :). Annars har man inte gjort så mycket, fick besök av Jenny och thomas - hennes kille, trevlans faktiskt. Malin kom in en sväng vid halv 2 eller nåt och hälsade på, vi är ju nästan grannar i nordstan. Hon är på Guppi och jag på Br leksaker.
Efter APU:n så åkte man till gamlestan, för att spela lite bowling. Det gick rätt sugit i början, men efter ett tag så rulla de på riktigt bra, då jag spelade ut bollen och stod kvar upprätt :D, vilket slag jag fick in väärsta nice :)
Vi åkte till affären för att handla lite hem, och de hade gjort om en hel del i affären, men de var inte färdiga än, utan hade nog rätt mycket kvar.
Men annars har de inte blitt så mycket , datorn och lite så.
Nu ska jag ta och sova strax, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback