#333333

13/11-07

Imorse var de frost på bilar och annat, de var kallt och så såg man snöflingor sippra ner, och man tänker nej inte redan. Men de gick bort under dagen, skönt de. :)
Annars har dagen vart rätt soft, har vart nere på kajlagret och nedrans vad många leksaker, man kan inte riktigt fatta att de är så mycket, jag hade hand om spel lagret, och de är typ 50 olika spel om inte ännu mer, helt sinnes.
Men fick gå kvart över 2 för skulle till läkaren, fick två salvor för har fått några röda eksem igen. UUUUSCH! Det både kliar och svider, hua mig. Fattar inte hur jag inte kunde klia när jag var mindre, men så de gjorde jag. Fast de gör jag nu med, men när man va liten så tänkte man inte på de på samma sätt.
Annars har man inte gjort så mycket, gick till torget för att kolla lite, så träffa man på nån gammal lärare som jag inte minns namnet på :P haha. De är som vanligt, men de kanske poppar upp någondag.
Annars har man inte gjort så mycket, tatt de lugnt för de mesta.

Men nu ska jag lägga mig, ha de gutt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback