#333333

14/11-07

Detta får bli en kort berättelse om dagen =)
Bussen kom i tid, jag kom till praktiken i god tid också, skönt när allt bara rullar.
Dagen rulla på bra, fyllde kataloger, satte ut "pang pris" på katalog/erbjudande varor, de tog hela dagen nästan. Men jag hjälpte människor som fråga och jag fick faktiskt ett bra utlåtande av en jag hjälpte. För Lotta sa till mig att de var en kund som sa att jag var väldigt hjälpsam mot henne, men de kanske beror på att jag kunde om just den varan men alltid kul att höra något bra :) 
Efter dagen så tänkte man ta ut sina salvor från apoteket, men de var säkert en30 före , så jag orkade inte vänta som träningen började 17.
Träningen gick allt bra, fick till några gudomligt bra slag, men spärrspel är något jag måste träna. Mycket och intensivt, men de kommer de också.
Nu annars har man tat de lugnt, och ska ta och sova lite grann :) Är så morgontrött så kommer aldrig upp!.
Men ha de fin fint, hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback